Bugaboo Gecko groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bugaboo Gecko groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Miss miranda12 28-10-2007
Geschreven voor: Bugaboo Gecko groen

Wij zijn nu een half jaar in het bezit van de bugaboo gecko! En zeer tevreden over de wagen. Die van ons is helemaal rood! incl de winterzak van de bugaboo die waarschijnlijk ook dezelfde is als van de cameleon. Voordeel van de wagen is, licht gewicht! super makkelijk bestuurbaar ook op strand en bossen. (niet te hobbelig want dan stuiterd je kindje aardig!) Heel makkelijk in een kleine auto mee te nemen. nadeel het laadvermogen van het mandje onderin is minimaal... maar bij verschillende winkels kan je een netje kopen wat aan de stang kan (dit mag overigens niet van de fabrikant) maar de producten steunen dan op de babybak. Ook hebben wij een parasolletje en dat werkt perfect!
Ik loop er dagelijks mee en heb geen gebreken ondervonden of dergelijke. ps de draagstang missen wij niet en ondanks ik niet groot ben heb ik geen problemen met de niet verstelbare duwstang

luisa 29-05-2007
Geschreven voor: Bugaboo Gecko groen

Wij hebben de gecko al meer dan 1 jaar, het wordt al weer tijd voor onze tweede om plaats te nemen in de wagen. dus meerijdplankje en stoeltje zijn al gekocht! Als je veel onderweg bent is dit de ideale wagen. Wij werken allebij 4 dagen, en de wagen gaat bijna dagelijks mee naar de oma's, (hij past zelfs in mijn ford Ka). We hebben even de quinny als leenwagen gehad, maar als je de bugaboo gewend bent is dit echt een drama! stoep op en af, hij paste nauwelijks in mijn wagen en was een stuk zwaarder. vooral met in en uit de wagen. Dus als je veel op pad bent, boodschappen wilt doen zonder teveel gedoe (is makkelijk bestuurbaar met 1 hand, andere hand je mandje). Is het zeker de investering waard. De cameleon had ik ook wel gewild maar vond de extra kosten niet in verhouding met wat je er extra voor kreeg.

Fam. Verlinden 30-03-2007
Geschreven voor: Bugaboo Gecko groen

Ook wij zijn de trotse bezitters van een hippe groene bugaboo Gecko. We zijn er echt supertevreden over!

We hebben bewust voor deze gekozen i.p.v. voor de cameleon, omdat we:
a. het model va de gecko mooier, strakker vonden en een helemaal groene wagen mooi vonden
b. de stof veel praktischer vinden dan de fleece stof van de cameleon.
c. de zwarte draagbeugel van de cameleon vonden we maar in de weg zitten, we hebben 'm niet gemist.
d. De Gecko is net nog een stukje compacter dan de cameleon, niet alleen ingeklapt maar ook als je door de winkelpaden of over de stoep loopt. Als ik met mijn schoonzus door de stad loop die de cameleon heeft, moet zij vaak van de stoep af bij een versmalling, en kan ik blijven lopen met de gecko, het scheelt net even.

De cameleon heeft een verstelbare vering maar die is zowiezo al goed van de bugaboo dus dat vonden we overbodig.
Verder is de cameleon is iets hoger (nog geen twee cm) en de bak iets groter (ook nog geen 2 cm heb ik me laten vertellen door de mensen van bugaboo die ik destijds gebeld heb voor info) dus dat verschil merk je echt niet, zeker niet als het zitje er eenmaal opzit.
De prijs maakt op zo'n bedrag weinig verschil, dus daar zou ik m'n keuze niet door laten bepalen. Maar behalve dat 'ie minder prijzig is zijn zeker wel andere voordelen te noemen voor de Gecko ten opzichte van de cameleon.
Onze dochter heeft totdat ze acht maanden was met gemak in de bak gelegen, en nu in het zitje gaat ook goed, fijn ook dat je nu wat beter bij de boodschappenmand kan want dat is wel een nadeel, dat je daa niet zo goed bj kunt.

willan 18-03-2007
Geschreven voor: Bugaboo Gecko groen

de fijnste wagen! 160 euro verschil met de cameleon - onze keuze was snel gemaakt. we hebben onze zwarte gecko nu een half jaar. leuk gekleurde voetenzak en parasol erbij en... zilveren zonnekap!!!
we krijgen alleen maar complimenten - zelfs van cameleon eigenaars!
goed - geen verstelbare duwstang [dat blijkt bij de cameleon toch een zwak punt te zijn] de gecko is een nederlands ontwerp - is dus op de 'nederlandse' mens ontworpen waardoor de stang standaard op een fijne hoogte zit.
nog een voordeel van de gecko is de bekleding - geen feeche zoals de cameleon wat onwijs veel stof-haren-pluis aantrekt en heel erg pilt na wassen. vriendinnen van mij blijven setjes bekleding kopen [=zoals alles van bugaboo duur]
nadeel van de wagen is de kleine mand onderop, maar dat is bugaboo eigen.

nee alleen maar lof voor de bugaboo gecko
hadden we veel eerder moeten doen

Mirjam nl 06-03-2006

Wij zijn de trotse eigenaars van een Bugaboo Gecko in de kleur groen. De wagen
rijdt als een trein en is makkelijk in-en uitklapbaar ! (Je moet het in het
begin wel even doorhebben) We hebben de wagen inmiddels al op verschillende
soorten terrein uitgeprobeerd waaronder gewoon op straat maar ook in een nat
bos en hij blijft even soepel rijden !
Ook krijgen we heel veel reacties van mensen die het zo'n mooie moderne
kinderwagen vinden en ook de kleur wordt door veel mensen mooi gevonden, altijd
leuk zulke reacties. Het enige minpunt dat wij tot nu toe zijn tegengekomen is
de bagagezak onderop..hier kun je erg slecht bijkomen en hier kan ook niet
zoveel in omdat de as van de wielen hier overheen loopt..een pak luiers krijg
je er dus bijna niet in, maar goed...als dat het enige is !?!

Eef1976 10-11-2005
Geschreven voor: Bugaboo Gecko groen

Een heerlijke wagen. Wij vielen voor de vormgeving, de groene
kleur............en houden niet zo van driewielers. Onze zoon is nu ruim 6
maanden,72cm lang en vermaakt zich nog prima in de bak. We waren een beetje
huiverig dat hij er te snel uit zou groeien, maar dat valt erg mee. Het
boodschappenvak is voor pas bevallen moeders onbereikbaar, maar het inklappen
en opbergen van de wagen in de auto is daarentegen een makkie! Wij hebben het
idee dat de bak een beetje schuin (naar achteren) staat, dit zou komen omdat de
bevestiging van de bak niet precies in het midden zit. Er werd ons verzekerd
dat het nog veel erger kon...
Al met al maken we heerlijke wandelingen met de wagen en nemen we hem overal
mee naar toe (het vliegtuig durfden we niet aan, zonde van de mooie wagen!) We
kijken uit naar de komende periode met het zitje!